Pytanie do specjalisty

w każdą środę o 17:15

Cykl audycji o tematyce zdrowotnej, których gospodarzem jest dr hab. med. Jan Kochanowicz – kierownik Kliniki Neurologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku.

W każdym odcinku programu zaproszeni lekarze specjaliści poruszają zagadnienia związane z chorobami charakterystycznymi dla osób starszych. Goście odpowiadają na pytania słuchaczy, mówią o tym  w jaki sposób zapobiegać i ograniczać ryzyko występowania chorób oraz radzą kiedy należy udać się do lekarza i  jakie objawy choroby mogą być niepokojące.

Tematy audycji

• 26 czerwca godz. 17:15 – Choroba Alzheimera
  • 3 lipca godz. 17:15 – Zaburzenia psychiczne w wieku podeszłym
  • 10 lipca godz. 17:15 – Choroby prostaty

Zadaj pytanie lekarzowi

Podczas trwania audycji słuchacze mogą zadawać pytania na które odpowiadać będą zaproszeni lekarze. Pytania można zadawać poprzez formularz kontaktowy, SMS pod numer 505 502 801 lub telefonicznie 85 679 38 38.

Odcinki audycji

ONCOweek. Podlaski tydzień profilaktyki i leczenia chorób nowotworowych

ONCOweek to cykl wydarzeń promujący profilaktykę przeciwnowotworową. Tegoroczna edycja poświęcona jest profilaktyce i leczeniu nowotworów płuc, nowotworów piersi oraz nowotworów wieku dziecięcego. O szczegółach ONCOweek 2019 rozmawiamy z prof. Ewą Sierko z Zakładu Radioterapii w Białostockim Centrum Onkologii oraz Kliniki Onkologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku

Europejski Tydzień Profilaktyki Nowotworów Głowy i Szyi

Rozpoczął się Europejski Tydzień Profilaktyki Nowotworów Głowy i Szyi. W ramach tego tygodnia, w najbliższą środę i piątek, w godzinach 12.00-13.30 w szpitalu wojewódzkim w Białymstoku pacjenci będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań i konsultacji lekarskich. O szczegółach tej inicjatywy dr hab. Jan Kochanowicz rozmawiał z dr n. med. Dorotą Dziemiańczyk.